PAD SOROŠEVE IMPERIJE: Za podmazivanje medija dao 48 miliona! A sada mu zavrnuli slavinu!

Pobeda Trampa na izvorima u SAD 2016. godine označila je kraj ere u kojoj je DŽordž Soroš svoje političke projekte finansirao novcem poreskih obveznika Sjedinjenih Američkih Država, pa je ozloglašeni milijarder primoran da iz svog džepa plaća političku mašineriju koju je godinama stvarao.

DŽordž Soroš (Foto: jutjub)

Medijski istraživački centar (MRC) objavio je opsežne informacije o tome kako brojni mediji širom sveta, dopiru do 330 miliona ljudi mesečno. Reč je broju koji nadmašuje ukupni broj stanovnika SAD-a.

Tema istraživanja bilo je 180 medijskih organizacija, među kojima su brojni izdavači knjiga, novinski listovi, radijske i televizijske stanice, kao i klasične internet stranice. Posebno se ističu Vašington Post, En-Bi-Si, Projekt Syndikejt te Pablik NJuz Servis.

Finansijski spekulant DŽordž Soroš već je negirao svoju ulogu u manipulisanju i finansiranju globalnih medija, ali je ipak potrošio preko 48 miliona dolara kako bi potplatio istaknute novinare iz preko 30 novinskih organizacija.

Soroš je već poznat kao jedan od čestih finansijera svih ekstremno liberalnih i neo-marksističkih medija u SAD-u, ali i širom Europe. Uprkos činjenici da broje takve organizacije propagiraju diskriminaciju osoba evropskog porekla, heteroseksualaca i tradicionalista, ove organizacije nesmetano deluju zaštićene brojnim državnim zakonima i interesnim grupama.

Šta je Tramp rekao o eventualnom ratu sa Turskom, saznajte OVDE!

Izvor: tribune. hr

 

PAŽNJA:


Sistemom za komentarisanje upravlja kompanija Disqas. Stavovi izneseni u komentarima nisu stavovi portala Oslobođelje.